Služba ureda župana


Melita Ivančić

Pročelnica

Antuna Nemčića 5/1, I. kat, soba 25

Koprivnica 48000

+385 48 658 120

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Služba ureda župana

Služba ureda župana obavlja poslove protokola i odnosa s javnošću za potrebe župana, zamjenika župana i Županijske skupštine, poslove međuregionalnog, prekograničnog i međunarodnog povezivanja i suradnje, poslove zaštite i spašavanja, surađuje s državnim tijelima, drugim jedinicama područne (regionalne) samouprave i jedinicama lokalne samouprave na području Županije te obavlja opće, pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga upravnih tijela Županije.

Služba ureda župana obavlja sljedeće poslove:

  • pripremanja programa rada župana i zamjenika župana te praćenje njihovih izvršenja putem izrade izvješća, elaborata i drugih informativno analitičkih materijala,
  • informiranja o radu župana i zamjenika župana, Županijske skupštine i njihovih radnih tijela,
  • organiziranja i vođenje protokola,
  • odnosa s javnošću, organiziranja konferencija za medije, priopćenja i prezentacija aktivnosti tijela Županije u medijima, kao i unapređenja odnosa s javnošću općenito,
  • suradnje s predstavnicima medija, medijskim kućama i redakcijama te promidžbu, uređivanje, organiziranje i objavljivanje “Županijskog lista – glasnika Koprivničko-križevačke županije“,
  • osiguravanja prava na pristup informacijama i informiranja javnosti,
  • usklađivanja i unapređenje komunikacije župana i zamjenika župana s pročelnicima upravnih tijela Županije u cilju bolje informiranosti te pravovremenog obavljanja poslova i zadataka,
  • obavljanja i drugih odgovarajućih stručnih i administrativnih poslova vezanih uz rad župana i zamjenika župana,
  • pripremanja sastanaka s ministrima, saborskim zastupnicima, predsjednikom Vlade RH i predsjednikom RH te ostalim visokim dužnosnicima,
  • pripremanja sastanaka s predstavnicima lokalne i područne (regionalne) samouprave RH te lokalne i regionalne samouprave drugih država,
  • izrade programa razvoja međunarodne suradnje u područjima civilne zaštite i vatrogastva kao i u ostalim područjima zaštite i spašavanja,
  • pripremanja akata iz područja civilne zaštite i vatrogastva koje donosi župan i Županijska skupština, suradnju s tijelima osnovanim u navedenim područjima na županijskoj razini te obavljanje stručnih i administrativnih poslova za njih kao i postupanje po odlukama i drugim provedbenim aktima nadležnih tijela iz tih područja,
  • iz područja zaštite na radu, civilne zaštite i vatrogastva te suradnje s Hrvatskom gorskom službom spašavanja i drugim sličnim tijelima,
  • iz područja međuregionalne i međunarodne suradnje, pripremanja sporazuma o suradnji, provođenje i sudjelovanje u međunarodnim programima, poticanja razvoja prekogranične, transnacionalne i međuregionalne suradnje kod jedinica lokalne samouprave i javnih ustanova kojima je osnivač Županija, odnosno trgovačkih društava u kojima Županija ima poslovne udjele ili dionice,
  • vezane uz članstvo u međunarodnim organizacijama te provođenje aktivnosti proizašlih iz članstva u međunarodnim organizacijama,
  • razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u svrhu boljeg funkcioniranja tijela Županije i podizanja kvalitete pružanja javnih usluga Županije,
  • planiranja, projektiranje, izgradnja, uspostavljanje i održavanje informatičkih sustava i web portala Županije,
  • vezane za razvoj i unaprjeđenje informatizacije i informatičke podrške te predlaganje i provođenje novih projekata informatizacije poslovnog sustava Županije kao i integraciju s informacijskim sustavima jedinica lokalne samouprave,
  • planiranja i nabavljanja te upravljanja i održavanja informatičko-komunikacijskih resursa,
  • obavljanja nadzora nad radom mreže te osiguravanje sigurnosti i zaštite podataka, backup podataka,
  • planiranja i provođenja edukacije korištenja informatičke opreme, programa i alata u radu,
  • pripremanja i osiguranja tehničkih uvjeta za održavanje sjednica Županijske skupštine, županijskih manifestacija i ostalih događaja od županijskog značaja,
  • razvoja sustava dvosmjerne komunikacije i on-line usluga građanima,
  • predlaganja i provođenja mjera i standarda informacijske sigurnosti,
  • izrade i objave „Službenog glasnika Koprivničko-križevačke županije“,
  • nadzora i unapređenja procesa i aktivnosti potrebnih za funkcioniranje sustava upravljanja kvalitetom, koordinacije poslovima certifikacije i suradnje s evaluacijskim subjektima,
  • opće, pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga upravnih tijela Županije (organiziranje i nadziranje održavanja i čišćenja službenih prostorija Županije, zaštitarska i čuvarska služba, pružanje usluga reprezentacije i slično),
  • provjere tehničke ispravnosti službenih vozila, prijevoza župana, zamjenika župana i predsjednika Županijske skupštine te poslove dostave kao i druge poslove vezane uz korištenje službenih vozila,
  • druge poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima.