Služba ureda župana


Karlo Sigetić

Službenik ovlašten za obavljanje poslova pročelnika

Antuna Nemčića 5, I. kat, soba 23

Koprivnica 48000

-

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Služba ureda župana

Služba ureda župana obavlja: poslove protokola i odnosa s javnošću za potrebe župana, zamjenika župana i Županijske skupštine Koprivničko-križevačke županije (u daljnjem tekstu: Županijska skupština); poslove zaštite i spašavanja;  surađuje s državnim tijelima, drugim jedinicama područne (regionalne) samouprave i jedinicama lokalne samouprave na području Županije; provodi postupke javne nabave i jednostavne nabave;  poslove pripremanja, kandidiranja i upravljanja kapitalnim i drugim projektima od županijskog interesa te stručne poslove vezane uz programe Europske unije (u daljnjem tekstu: programe EU) i nacionalne programe, kao i poslove sustavnog gospodarenja energijom i prometa iz samoupravnog djelokruga Županije.

Služba ureda župana obavlja sljedeće poslove:

  1. pripremanja programa rada župana i zamjenika župana te praćenje njihovih izvršenja putem izrade izvješća, elaborata i drugih informativno analitičkih materijala
  2. informiranja o radu župana i zamjenika župana, Županijske skupštine i njihovih radnih tijela
  3. organiziranja i vođenje protokola
  4. odnosa s javnošću, organiziranja konferencija za medije, priopćenja i prezentacija aktivnosti tijela Županije u medijima, kao i unapređenja odnosa s javnošću općenito
  5. suradnje s predstavnicima medija, medijskim kućama i redakcijama te promidžbu,
  6. uređivanje, organiziranje i objavljivanje “Županijskog lista - glasnika Koprivničko-križevačke županije“
  7. osiguravanja prava na pristup informacijama i informiranja javnosti
  8. usklađivanja i unapređenje komunikacije župana i zamjenika župana s pročelnicima upravnih tijela Županije u cilju bolje informiranosti te pravovremenog obavljanja poslova i zadataka
  9. obavljanja i drugih odgovarajućih stručnih i administrativnih poslova vezanih uz rad župana i zamjenika župana
  10. pripremanja sastanaka s ministrima, saborskim zastupnicima, predsjednikom Vlade Republike Hrvatske, predsjednikom Republike Hrvatske i ostalim visokim dužnosnicima
  11. pripremanja sastanaka s predstavnicima lokalne i područne (regionalne) samouprave Republike Hrvatske te lokalne i regionalne samouprave drugih država,
  12. izrade programa razvoja međunarodne suradnje u područjima civilne zaštite i vatrogastva kao i u ostalim područjima zaštite i spašavanja
  13. pripremanja akata iz područja civilne zaštite i vatrogastva koje donosi župan i Županijska skupština, suradnju s tijelima osnovanim u navedenim područjima na županijskoj razini te obavljanje stručnih i administrativnih poslova za njih kao i postupanje po odlukama i drugim provedbenim aktima nadležnih tijela iz tih područja
  14. iz područja zaštite na radu, civilne zaštite i vatrogastva te suradnje s Hrvatskom gorskom službom spašavanja i drugim sličnim tijelima
  15. provođenja postupaka javne nabave u kojima se Županija nalazi u svojstvu naručitelja te provođenje objedinjenih postupaka javne nabave za javne ustanove kojima je osnivač Županija kao i za trgovačka društva u kojima Županija ima poslovne udjele, odnosno dionice
  16. savjetodavna pomoć vezana uz provođenje postupaka javne nabave za javne ustanove kojima je osnivač Županija kao i za trgovačka društva u kojima Županija ima poslovne udjele, odnosno dionice te za jedinice lokalne samouprave
  17. provođenje postupaka jednostavne nabave
  18. vođenja registra sklopljenih ugovora o javnoj nabavi
  19. planiranja, izgradnje, opremanja te investicijskog i tekućeg održavanja nekretnina ustanova kojima je osnivač Županija odnosno trgovačkih društava u kojima Županija ima poslovne udjele/dionice, kao i sportskih, kulturnih i drugih nekretnina od posebnog interesa za Županiju
  20. prikupljanja prijedloga projektnih ideja jedinica lokalne samouprave, udruga i ostalih interesnih grupa te izrađivanja projektnih prijedloga od općeg interesa za više dionika sa područja Županije, kandidiranja istih za sredstva za izradu projektno-tehničke dokumentacije nadležnim ministarstvima te izrađivanja zahtjeva za korištenje sredstava tehničke pomoći u svrhu kandidiranja istih, u suradnji s nadležnim upravnim tijelom za regionalni razvoj Županije i POROM Regionalnom razvojnom agencijom Koprivničko-križevačke županije (u daljnjem tekstu: „PORA“)
  21. kontinuirane suradnje u vođenju baze projekata na području Županije u suradnji s „POROM“, upravnim tijelom zaduženim za regionalni razvoj Županije, općinama, gradovima, županijama te tijelima državne uprave
  22. pribavljanja i distribuiranja informacije o potencijalnim izvorima financiranja županijskih programa i projekata te programa gradova i općina, trgovačkih društava, javnih ustanova i udruga s državne i međunarodne razine
  23. sudjelovanje u vođenju i koordiniranju baze europskih projekata na županijskoj razini u suradnji s „POROM“ i županijskim upravnim tijelima nadležnim za regionalni razvoj i fondove Europske unije
  24. praćenja i prosljeđivanja zainteresiranim stranama javnih poziva programa EU,
  25. izrade programa razvoja, izgradnje, opremanja te investicijskog i tekućeg održavanja nekretnina, sustavnog gospodarenja energijom, turizma i prometa
  26. pripremanja stručnih mišljenja o prijedlozima zakona i drugih propisa iz područja izgradnje i održavanja nekretnina u javnom vlasništvu, prometa i sustavnog gospodarenja energijom, o kojima odlučuju tijela državne vlasti, a od  interesa su za Županiju
  27. provođenja programa sustavnog gospodarenja energijom na razini Županije,
  28. vođenja registra objekata Županije u informatičkom sustavu gospodarenja energijom i koordiniranje s drugim upravnim tijelima te vođenja poslova tima energetske efikasnosti na svim investicijama koje se izvode na nekretninama kojima je vlasnik Županija, odnosno nekretninama javnih ustanova kojima je Županija osnivač
  29. izrađivanja projektnih zadataka iz područja energetike
  30. koordiniranja poslova oko ravnomjerne izgradnje i održavanja županijskih i lokalnih cesta na području Županije u suradnji sa Županijskom upravom za ceste Križevci
  31. praćenja stanja i predlaganje mjera za ostvarivanje efikasnije prometne povezanosti jedinica lokalne samouprave na području Županije
  32. predlaganja uvjeta obavljanja, provođenje postupka i izdavanje dozvole za županijski linijski odnosno županijski posebni linijski javni cestovni prijevoz putnika kao i vođenje propisanih upisnika i obavljanje ostalih poslova u području prometa, a koji su iz nadležnosti Županije
  33. pruža stručnu pomoć upravnom tijelu nadležnom za obrazovanje pri organiziranju prijevoza učenika osnovnih i srednjih škola
  34. rješavanja u prvom stupnju o pravima i obvezama građana i pravnih osoba u upravnom postupku iz područja cestovnog prometa te sudjelovanje u radu povjerenstva za tehnički pregled
  35. provjere tehničke ispravnosti službenih vozila, prijevoza župana, zamjenika župana i predsjednika Županijske skupštine te poslove dostave kao i druge poslove vezane uz korištenje službenih vozila i
  36. druge poslove, sukladno zakonskim i podzakonskim propisima.